יום שני, 24 במרץ 2014

מילים [שיר 11]


מילים

 

ראיתְ את כוח המילים?

 

לא קרה שום דבר

רק אמרו לי שאמרו

וכבר אני נלפת כמו אביר במרתפים של עכו

עלה הים על עיר

והם מלאו גלים.

 

לו יכולתי לנשום [ה]ייתי [ש]מח [ב]דגים מרובי הצבעים ששוחים בין [או]למות

שוחה ביניהם ב[עי]כוסי סנפירַי

צורח בלי קול

מתיז [נ]תזים במעמקים

 

אבל

המים קופ-אים מקבלים את צורת קמרונים

לא זז

נישא בז-רמים של מים

[מו]טל.

 

לא קרה שום דבר

רק הכל התהפך

היבשה לים והים -

קפאו תהומותיו בליבו.

 

כשמשון אסתער על המים רבים

אין לי [ע]מודים ל[א]חוז ב[ה]ם

רק

ים הקרח הנורא.

 

אמיס אותו

כי לא אוכל לשאת הקיפאון

אמיס אותו

כי הגלים הם לי סם החיים.

 

אז מים הרבים שוטפים את אותי

אביר ב[מר]תפים

עוד קט אטבע

לכן

אבנה שובר גלים.

 

עומדות האבנים

שוקטות

קולטות מהלומות הגל

המשברים

רוק מים המלוחים

ודמעתם.

 

החתולים ילכו עליו כמו מתעמלת על קורה

והיפוכיה משלחים את אבריה [אל] כל הכיוונים

המרחקים

הכוכבים.

 

רוצַה לרדת לסיום

קפיצת היפוך

קופץ בחתולים

שוחה עם הדגים

 

רוצֵה בשקט האפור

יבש

חמים

אך כנראה

כדי ליצור את סתם

צריך להיות לוליין

של

קרקסים.

אין תגובות: