יום שבת, 21 ביוני 2014

פרפר במים [שירה] [23]


פרפר במים

 

איך עברתי את [ח]מישים השנים

[ל]לא עימות

[ל]לא מפגש

התנגשות?!

אילו דרכים לא צריך את שוטר של תנועה

לא רמזור

לא נהג שיוצא מרכבו ומסמן לאחד לעצור לשני

לעבור?!

איך הלכתי ללא

ידיים מונְפות להגן על עצמי מאחר החוצה מסלולי?!

איך עכשיו אני [יושב]

על כסא

איך מרגיש המושב

איפה הייתי?!

הייתי פרפר ועתה

כנפי ל[מ]גינים

מיחושי

חרבות

איך אשמור את צבעי

את היופי

מעוף?!

א

הבנתי

כי עפתי

לכן לא היו שם דרכי [שו]טר תנועה

לכן לא היו [הת]נגשויות

ופגי

שות

ופגי

עות

יש גם תאונות באוויר

אך [נ]דירות

ועתה גם רגלי הכואבת אומרת

עצור

עמוד

קודם כל ה[ע]מידה

למידה

היא מידה [ל]כל ים הגדול על גליו

על זרמיו

על [נ]הרות הזורמים אל תוכו נאבקים לשמר את היות שלהם

בכרסו

את צבעים שלהם

בין קרביו

יונים במעי דג

מזל שבלעני הדג הגדול

אילולא

אז פרפר לא הייתי

היו נרטבות

כנפותי

הצבע יורד

ואני עוד [י]רושלמי שוחה בעילגות

[ש]פה זרה

ועכשיו

בחלל ליוויתן כחייל הימים

בצוללת

חוצה הגבולים

ומגיע אל שטח אוייב

בלי עימות

לא [הת]נגשות

לא שוטר

לא רמזור

אנשי הצפרדע שבי

יוצאים אל החוף

וחודרים אל מוצב האויב

בשקט

דממה

בלי לצעוק.

אין תגובות: