יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

פשוט


פשוט

 

רק במראַה

ניבט לי הכפתור ה[ת]לוש

טוב

ברור שלא ראיתי את [הכפתור] ה[ת]לוש

ראיתי [את החו]לצה ובה שלושה לא ארבעה

ורווח

והבנתי שנתלש לי הכפתור.

 

אני רוצה לראות בלי להבין

רק [לר]אות

כל המילים עטות עלי כלהק דַבּוּרִים

ארי שואג ולביאה של מושגים

טורפת לי את המראה

את הפשוט

אני רוצה לחבוק אותך בלי רגשות

רק עם תחושות

וכל הזכרונות מת - ק - בצים

כעדר איילים אל האגם

שוכב פשוט איברים

אדם פשוט

ידי [מ]זוגות בסלע

רגלי עם הפרחים

כמו ששכבתי על החוף  ואת כיסית את האותי

בחול

ובכל זאת נחירי פתוחים נותרו אל השמים

אפי מגדל הלבנון

מציץ מבין הגרגרים

אף של פינוקיו שזוקר את השקרים

הדמיונות

הרגשות

מילים

ההבנות

אני אוהב בנות

נשים

היופי המסעיר

והצבעים

אז

כנראה זה כך

אם לא טוב לבדו

אם עזר כנגדו

אזי

אי [א]פשר להיות אדם פשוט

סגור בתוך עצמו

צריך לגלוש מעבר

צריך מילים

צריך [ה]בנות

צריך [ר]גשות

לסור לראות את סנה בוער

את אש

אישה

לומר לה [מי]לים של אהבה

ל[ה]ביע ר - ג - שות

רק אז ידיים הפשוטות

יאחזו יופייך

י[ח]בקו אותו עדי נהי

ל[א]חד

פשוט.

אין תגובות: